Login
Saturday 19.7.2025
Live ticker:
Search

U organizaciji tešanjske Opće biblioteke u sali Centra za kulturu i obrazovanje Tešanj, 21. decembra 2012. godine, sa početkom u 17,00 sati održana je promocija knjige Osmana Brke - Bosanska savremena zbilja. Osim autora o knjizi su govorili Fuad Šišić, Irfan Ajanović, Zijad Ljevaković i Sulejman Tihić.

Ovo djelo govori o aktuelnoj političkoj situaciji i političkim snagama u Bosni i Hercegovini, te o liku i djelu r. Alije Izetbegovića. Osman Brka jedan je od osnivača Stranke demokratske akcije i nekadašnji savjetnik r.Alije Izetbegovića.

Časopis "Banke u BiH", u svom broju 141 iz decembra 2012. godine je objavio tekst "Tešanj-sredina poslovne izvrsnosti", autora Doc.dr.Ismar Alagić-a, savjetnika Općinskog načelnika za pristup EU-fondovima. U rubrici "Moj stav" kroz navedeni tekst je dat prikaz rada lokalne samouprave na stvaranje konkurentnog poslovnog okruzenja kroz set mjera i poticaja općine Tešanj.

Centri civilnih inicijativa su organizovali okrugli sto na temu „Unapređenje komunikacije lokalne uprave i građana korištenjem informaciono-komunikacionih tehnologija“, u prostoru hotela „Park“, u Doboju. Učešće na navedenom događaju su uzeli predstavnici desetak općina iz cijele BiH. Među učesnicima je bio Doc.dr.Ismar Alagić, savjetnik Općinskog načelnika za pristup EU-fondovima kao predstavnik općine Tešanj. Predavač i uvodničar na okruglom stoku sa prezentacijom „Sistem 48 sati“ je bio Mile Bodrožić, direktor Agencije za IT, GIS i komunikacije u općini Inđja iz Srbije. Doc.dr.Ismar Alagić je sve prisutne upoznao sa sistemom „Call centar 72“ koji već određeno vrijeme uspješno se primjenjuje u općini Tešanj, kao jedan od instrumenata putem kojih općinska administracija u Tešnju komunicira sa građanima. Predstavnici Centra civilnih inicijativa su se obavezali da kroz projekat „Lokalna uprava za kvalitet života građana-faza 2“ finansiran od strane Europske Unije, sagledaju mogućnost razmjene dobrih praksi između općina u BiH iz područja komunikacije lokalne uprave sa građanima i korištenja informaciono-komunikacijskih tehnologija kao neizostavnog alata za ostvarivanje komunikacije u današnjem vremenu.

Shodno zaključku Skupštine Ze-Do kantona o prihvatanju Nacrta Zakona o šumama i upućivanja istog na javnu raspravu u općine kantona, kantonalno ministarstvo za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu i Općina Tešanj su organizovali javnu raspravu.dana 21.12.2012. godine u sali Općinskog vijeća Tešanj. Prisutni predstavnici općine, predstavnici ŠPD-a poslovnice u Tešnju i građani su aktivno učestvovali i iznijeli svoje primjedbe i prijedloge koje će u pisanoj formi biti dostavljene nadležnom ministarstvu.

Danas je u Sali Općinskog vijeća Tešanj održana edukacija administracije na temu: Upravljanje odnosa sa klijentima. Predavač je bio Izvršni direktor HIFA OIL mr.sc. Venan Hadžiselimović.

Jedini sudac za ocjenu kvalitete usluga neke firme ili institucije je kupac ili klijent. Prikupljanje, razvoj i zadržavanje klijenata mora biti glavni prioritet u svakoj firmi jer kvaliteta odnosa sa klijentom danas predstavlja presudnu konkurentsku prednost. Najvažniji posjetilac naših prostora je klijent. Mi smo tu zbog njega, a ne on zbog nas, istakao je Hadžiselimović.

Cjelokupnu prezentaciju možete pogledati na: prezentacija

Subcategories

Novosti

Interno informativno glasilo Općine Tešanj

Najava događaja

Čestitke

Na ovom mjestu možete pronaći sve zvanične informacije, odluke, naredbe i izvještaje vezane za novi Corona virus

Najčešća pitanja i odgovori